سامانه‌های فرودگاهی پرتوسازان

سامانه‌های فرودگاهی

سامانه بازرسی چمدانی با دو منبع انرژی جداگانه

سامانه بازرسی چمدانی مبتنی بر دو منبع انرژی جداگانه

نسل جدید دستگاه بازرسی اشعه ایکس با انرژی دوگانه برای بازرسی چمدان‌ها و بسته‌ها می‌باشد که از طراحی نمای دوگانه استفاده می کند و تصاویر هر نما بر روی یک مانیتور اختصاصی نشان داده می شود تا اشیاء خطرناک و کالاهای قاچاق پنهان شده در زیر نواحی همپوشانی شناسایی شود. برای بازرسی چمدان‌ها در فرودگاه‌، راه آهن، گمرک، بنادرو سایر موارد کاملاً مناسب می‌باشد.

سامانه بازرسی چمدان پرتوسازان سپاهان

سامانه بازرسی چمدانی

سیستم بازرسی چمدان دارای ژنراتور اشعه‌ایکس بهینه شده، آشکارسازهای با وضوح بالا، رابط کاربری مناسب، الگوریتم‌های بهبود تصویربرداری پیشرفته می‌باشد.
با توجه به امکان سفارشی‌سازی با اندازه تونل‌های متغیر و پردازش تصویر می‌تواند تمامی نیازها و کاربردهای امنیتی، اسکن گمرکی در فرودگاه‌ها، زیرساخت‌های حیاتی و رویدادهای مهم را برآورده نماید.

راکت بازرسی بدنی

راکت بازرسی بدنی

راکت فلزیاب با ایجاد میدان مغناطیسی در اطراف خود می‌تواند به سرعت اشیا فلزی را تشخیص دهد و با زدن بوق نگهبان را مطلع سازد.
به دلیل اینکه در ساخت ردیاب و شنود از برد الکترونیکی و قطعات فلزی استفاده می‌شود، به راحتی می‌توان هر‌گونه ردیاب خودرو, ردیاب شخصی و دستگاه‌های شنود را با استفاده از راکت بازرسی بدنی پیدا کرد.

گیت بازرسی و کنترل تردد افراد و بار ها

گیت بازرسی و کنترل تردد افراد

سیستم بازرسی بدن انسان یک راه حل کارآمد برای بازرسی افراد است که پیشرفته‌ترین فناوری تصویربرداری اشعه‌ایکس با دز فوق‌العاده کم و مکانیسم منحصربه‌فرد اسکن را بدون تماس فیزیکی و حفظ حریم خصوصی افراد انجام می‌دهد.
این سامانه می‌تواند به راحتی سلاح‌های فلزی، غیرفلزی، مواد منفجره و مواد مخدر پنهان شده در زیر یا در لباس را شناسایی کند.

سامانه بازرسی نفر مبتنی بر تصویربرداری مایکروویو

نسل جدید سامانه‌های بازرسی تردد افراد مبتنی بر امواج ماکروویو بسیار ایمن تر از گیت‌های بازرسی اشعه ایکس می‌باشد. همچنین این سامانه‌ امکان کشف مواد فلزی و غیرفلزی، مواد منفجره و مخدر و مایعات و پول را دارد. زمان اسکن این سامانه کمتر از 3 ثانیه می‌باشد. این سامانه امکان استفاده در فرودگاه‌ها، مبادی مرزی، مراکز نظامی، امکان مقدسه می‌باشد.